2021年4月30日星期五

剝了牙

  之前左邊,有啲痛,痛痛下唔痛,就唔理。

 今天約咗洗牙。

 入去病房,話比牙醫聽,左邊有啲痛。

 先含漱口水一分鐘。

 之後躺在牙醫床,張開口。

 醫生看見,話我蛀牙,無得補,要剝牙。

 要四百元。

 我叫護士,問我爸。

 我爸話剝咗它。

 是以剝咗它。

 醫生注射麻醉藥。

 等一下,用工具剝。

 都好痛。

 一會,就剝好,叫我咬棉花,出去等。

 出去等,我爸話要返隻牙。

 比了錢,拿過止痛藥,就出去。

 我像啞巴,不斷指手劃腳。

 去過廁所就回家。

 在家,咬著綿花,看電視至六時半。

 再吐綿花,有好多血。

 接著,沖涼,不能洗頭,就這樣吧。

沒有留言:

發佈留言