2015年2月8日星期日

去睇阿呢和去C3

 去睇阿呢和去C3。
 今朝醒來,就去大家樂買通粉餐(叫外賣),再幫我媽買二個菠蘿包。
 回家,吃起通粉餐,吃完,就出門口,行去大窩口乘地鐵.
 先去將軍澳新都城,我以為在將軍澳站下,出閘,問詢問處,才知要在寶琳站下。
 去到寶琳站,出閘,好容易就找到新都城一期。
 看到公主病,看到阿呢果汁店、火鍋店和甜品店。
 看到模型,有金玉滿堂、九大鬼、壽宴。
 看到阿呢握筷子呢。
 再看到模型,麵家、打冷、燒臘檔、火鍋、生果檔、甜品、雜貨檔、海味檔、奶茶檔呢。
 之後,乘港鐵去灣仔,在出口的便利店買C3票,三十元。
 之後,入麥當勞,叫魚柳包餐。
 吃完,就去會展,好容易,就入了會場。
 行呀行,行到一處,就看到小櫻吊飾,接著,看到扭蛋機,有小櫻吊飾扭,所以,我試試運氣,用八達通(三十元)嘟,扭扭蛋,等我回家看扭了什呢。
 行呀行,看到小櫻公仔,之後去問有沒有得買,職員說沒有。
 又行去另一店,又看到小櫻公仔,問有沒有得買,職員說買完。
 終於行完,我就乘港鐵去上水。
 那裡有阿呢好運士多呢。
 去到上水,好容易去到上水中心購物商場,好容易找到好運士多呢。
 看到夾糖機呢。
 看完,就乘港鐵回家。
 回家,打開扭蛋,是基路仔呢。
 好了,有問題請回應。

6 則留言:

  1. 小櫻這天很豐富呢,周遊港九新界了~~^ ^"
    新都城有阿呢新年裝飾?好看嗎?

    回覆刪除
  2. 公主病?
    新年未到已經行大運!
    喜歡基路仔嗎?

    回覆刪除
  3. 笑... C3很多小櫻公仔呢xDDDD 但次次都買不到耶~~
    Circle好像上年去過一次......然後就再沒去c3了xDDDD
    今星日有COMIC WORLD呢~九龍灣AwAv

    回覆刪除